Google Analytics

torsdag den 24. maj 2012

Den Nye Guldalder

Den Nye Guldalder




Den nye Guldalder


Det nye lukrative seniorsegment – 60plus – der er rig på penge og tid, får nu deres egen hjemmeside www.dennyeguldalder.dk 


En hjemmeside, hvor producenter af kvalitetsprodukter målrettet 60plus får lejlighed til at præsentere produkter som rejser, kulturaktiviteter, mad, drikke, bolig og sundhed. 


60plus hverken ung eller gammel 

60plus i dag er en generation, der på en lang række områder adskiller sig fra deres forældre, dengang de var 60plus. I dag ser 60plus ikke sig selv som værende ældre eller gammel. De føler, de kan det samme, som de hele tiden har kunnet. De oplever kort sagt, at de har fået deres aktive alder forlænget med 10-15 år. Og i modsætning til forældregenerationen, så har 60plus i dag både penge og tid. Og de vil gerne bruge begge dele på kvalitetsprodukter og indhold i tilværelsen. 


Udfordring for erhvervslivet

Og her ligger en kæmpe udfordring for medierne, reklamebranchen, producenterne og erhvervslivet. Der er penge at tjene, hvis man kan nå generationen. For 60plus i dag er selvbevidste. De vil adresseres direkte, ikke som unge eller gamle, men som voksne forbrugere med specifikke behov. De stiller krav om kvalitet og seriøsitet. 


Den nye Guldalder - www.dennyeguldalder.dk - er en hjemmeside, der går bag om produkterne og fortæller om deres oprindelse og tilblivelse, og de mennesker, der står bag. Det er også et møde med interessante mennesker i eksklusive interviews, mennesker, der har ”noget på hjerte”. Den nye Guldalder er forbrug, information, oplevelse, fordybelse, eftertanke og refleksion. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar