Google Analytics

søndag den 25. september 2011

Sys Bjerre fortolker Anne Linnet i Toppen af Poppen 2011


Lyt til Sys Bjerres smukke fortolkning af Anne Linnets Tabt mit hjerte (Hvis du går fra mig) fra Toppen af Poppen 2011.

Citat fra Tabt mit hjerte:
Jeg har bedt dig ta' dit tøj
og gå din vej
Det er bare en måde at forsvare sig
Og da stemmen sagde det
var den ikke min
Ligemeget hvad jeg gør
så er jeg din

Læs mere her:
LetsSingIt - Your favorite Music Community

Link til sangen: [ Tabt mit hjerte (Hvis du går fra mig) ]

Der er desværre et par irriterende småfejl i optagelsen.

Lyt til Sys Bjerre og Anne Linnet, der hver for sig fortæller om Tabt mit hjerte MP3-fil fra Toppen af Poppen


Format: MP3
Størrelse: 6,7 Mb
Varighed: 2,55 min
Kunstner: Sys Bjerre
Titel: Tabt mit hjerte (Hvis du går fra mig)
Tekst og musik: Anne Linnet. Hjemmeside: AnneLinnet.dk
Livefremførelse i programmet Toppen af Poppen 2011

Ingen kommentarer:

Send en kommentar