Google Analytics

tirsdag den 18. maj 2010

Dag 2 - MindView & PowerPoint


I dag var der to emner på programmet:
• MindView
og
• PowerPoint

Om formiddagen viste Steen forskellige Goodies: Bl.a. Skilte og tekster, små filmklip og ikke mindst en præsentation, hvor Steen præsenterede Steen Hansen og beviste hvor berømt han er rundt om i Verden.

Steen afslørede, at han havde brugt hjemmesiden: Photofunia.com til at lave denne præsentation.


Steen fortalte om MindView fra MatchWare. Derefter arbejdede vi lidt med MindView.

Vi skulle lave et 'mindmap' over vores 40 års fødselsdag. - Jeg kan slet ikke forestille mig, hvordan det ville være at være 40 år gammel ;-) Hvad skal man overhovedet sige til folk, der er så gamle???

MindView er et enkelt men faktisk ret genialt værktøjsprogram, når man skal lave forskellige oversigter og diagrammer.

Derefter fortalte Steen om PowerPoint. De mest grundlæggende funktioner i programmet blev demonstreret. - Jeg glæder mig til at komme i gang med at lave en præsentation i PowerPoint.

Så blev det frokost-tid, og der var god plads til to sunde boller i maven..

Efter frokost demonstrerede Steen de forskellige muligheder for at animere dias og objekter i PowerPoint. - Det var rigtigt spændende.

Derefter blev vi sat i grupper. Jeg er kommet i Gruppe 3 som består af Claus og Elisabeth.

Vi besluttede at oprette en produktionsvirksomhed som fokuserer på en webshop og forskellige events til mange forskellige kundegrupper.

Efter at være taget herfra havde jeg en dejlig eftermiddag og aften med mine sønner, som havde givet mig en dejlig fødselsdagsgave da jeg blev ca. 40: Først aftensmad på restaurant WannaB og derefter standup i Comedy Zoo med Thomas Hartman, Elias Ehlers og Sanne Søndergaard. - Det var rigtigt underholdende og i særdeles meget "under bæltestedet" i bramfri snak!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar